KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Tygryski

GRUPA II (4-latki)

Wychowawczynie:mgr Anna Łuszcz-Kędziak, mgr Bożena Udalska

Pomoc nauczyciela: Lidia Płoska

nauczanie zdalne

Nasze przedszkole pracuje na książkach wydawnictwa "Podręcznikarnia".

Oto link do zadań grafomotorycznych, matematycznych oraz zabaw z literami

https://podrecznikarnia.pl/nauczyciel/edukacja-domowa.html

Zajęcia  29.06 i 30.06.2020r

Zajęcia zdalne 29,30.06..pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 15

Zajęcia od 22.06 do 26.06.2020r

zajęcia 22-26.06.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 14

Zajęcia od 15.06 do 19.06.2020r

15-19.06. zajecia dydaktyczne.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 13
 

Zajęcia od 08.06 do 12.06.2020r

/Różne pojazdy 8-12czerwiec.pdf

Rytmika u węża Patryka cz.12

Zajęcia od 01.06 do 05.06.2020r

Zajęcia dyd. 01.06.-05.06.-1.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 11

https://padlet.com/madziagajewska1/hgc9r7wfs0md1c6e


Zajęcia od 25.05 do 29.05.2020r

zajęcia zdalne 25-29 maj.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 10
 

Zajęcia od 18.05 do 22.05.2020r

18.05.-22.05 zajęcia dydaktyczne.pdf


Zajęcia od 11.05 do 15.05.2020r

zajęcia 11-15 maj.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 8

Zajęcia od 04.05 do 08.05.2020r

Plan pracy zdalnej 04.05.-08.05..pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 7

Zajęcia od 27.04 do 30.04.2020r

zajęcia zdalne 27-30 kwiecień.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 6

Zajęcia od 20.04 do 24.04.2020r

Zajęcia dydaktyczne 20.04-24.04.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 5

 

Zajęcia od 14.04 do 17.04.2020r

14-17.04 TYGRYSKI.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 4

Zajęcia od 06.04 do 10.04.2020r

Tygryski 06.04-10.04.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 3
 

Zajęcia od 30.03 do 03.04.2020

Zajęcia -Tygryski 30,31,1.pdf

2 kwiecień pdf.pdf

Rytmika u węża Patryka cz. 2

27.03.2020

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

*Prowadzący wyjaśnia znaczenie powiedzenia „W marcu jak w garncu” na podstawie obrazka.

*Krople i śnieżynki– kształtowanie pojęcia „tyle samo”. Karta pracy

,,Razem się bawimy” str. 24 cz.3 https://drive.google.com/open?id=1Z6G3mgEDkTPYNOdCo1UxE1GaKLlYxRbT

 

ZABAWA TEMATYCZNA

*W marcu jak w garncu – zabawa logorytmiczna. Dziecko, za prowadzącym, rytmicznie wypowiada rymowankę w różnym tempie i ze zróżnicowaną dynamiką.

Czy to wiosna czy to zima. (rozkładamy ręce w geście pytania)

Wietrzyk wieje, (naśladowanie wiejącego wiatru)

śnieg zacina, (naśladowanie padającego śniegu)

słonko czasem świeci, (naśladowanie słońca)

więc cieszą się dzieci. (oklaski)

26.03.2020

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

*Jestem chmurką – zabawa wprowadzająca z rymowanką. Prowadzący rozpoczyna zabawę: Jestem chmurką, tak jak ty, zróbmy obrót, ja i ty. Jestem chmurką, tak jak ty, zróbmy podskok, ja i ty. Jestem chmurką, tak jak ty, zróbmy młynek (rękoma), ja i ty. Jestem chmurką, tak jak ty, zróbmy przysiad, ja i ty. Przy powtórzeniu zabawy, rolę prowadzącego przejmuje dziecko.

*Co widać za oknem ?– obserwacja pogody i swobodne wypowiedzi.

* Marcowe słoneczko – praca plastyczna. Potrzebne będą 2 kartki formatu A4. Pierwszą kartkę należy zamalować niebieską farbą. Na drugiej kartce odbijamy dłoń pomalowaną żółtą farbą w taki sposób, żeby powstało słońce. Kiedy słońce wyschnie, wycinamy jego kształt i przyklejamy na niebieskiej kartce.

 

ZABAWA TEMATYCZNA

*Zabawa Wycieraczki. Dziecko w leżeniu tyłem (na plecach), ramiona wyprostowane uniesione w kierunku sufitu będą imitować wycieraczki samochodowe (ręce będą pracować w tę samą stronę) potem wycieraczki autobusowe (ręce będą rozchodzić się na boki i łączyć w górze). Prowadzący podaje hasła:

- pada kapuśniaczek – wycieraczki pracują powoli,

- ulewa – wycieraczki pracują szybko.

Zabawa powtarzamy jak wyżej, tylko pracują nogi.

 

25.03.2020

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

*Chmury, chmurki i chmurzyska – rozmowa kierowana w oparciu
o obrazek nr 1 lub obserwację przez okno.
- Jak wyglądają chmury?
- Które chmury są jasne?
- Które chmury są ciemne?
- Jak myślicie, dlaczego niektóre chmury są jasne, a inne ciemne?
- Jaki jest dzień, gdy są jasne chmury?
- Jaki jest dzień, gdy są ciemne chmury?
* Co robią chmury? – nazywanie i wyszukiwanie wymienionych elementów pogody.

Zał.1 

Karta pracy ,,Razem się bawimy” str.21 cz.3.

https://drive.google.com/file/d/1Z6G3mgEDkTPYNOdCo1UxE1GaKLlYxRbT/view
* Chmury wesołe, smutne i groźne – zabawa z elementami dramy – rozwijanie wyobraźni. Rozmowa, kiedy chmura może być wesoła (pogodne niebo, jasne obłoki), kiedy jest smutna (pochmurny, szary dzień), a kiedy jest groźna (dzień deszczowy, burza) i naśladowanie ruchem i mimiką omawianych chmur.

ZABAWA TEMATYCZNA
* W Chmurkowie – zabawa ruchowa. Dziecko otrzymuje jeden arkusz gazety i wykonuje następujące polecenia:
- Gazeta to chmurka. Stoimy i lekko poruszamy gazetą, trzymając ją wysoko nad głową.
- Wieje wiatr. Machamy gazetą, trzymając ją w jednej ręce.
- Zaczął padać deszcz. Trzymając gazetę w jednej ręce, uderzamy w nią palcami drugiej.
- Gazeta, to parasol. Z wysokim unoszeniem kolan maszerujemy i jedną ręką trzymamy gazetę nad głową.
- Napadało mnóstwo deszczu. Teraz nasza gazeta jest kałużą. Kładziemy ją na podłodze i wskakujemy do kałuży. Podskakujemy.
- Deszcz przestał padać, świeci słońce. Gazeta staje się słońcem. Trzymamy ją oburącz, wysoko nad głową i wesoło przeskakujemy z nogi na nogę, po całej sali.
- Odkładamy gazetę.